ТИПОЛОГІЯ ПОЛІТИК ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2025-18-2Ключові слова:
оборотні активи, політика формування оборотних активів, підприємство торгівлі, рентабельність, ліквідністьАнотація
У статті здійснено компаративний аналіз сутності поняття «політика формування оборотних активів» з точки зору сучасних науковців. На основі сутнісних характеристик вчених та власних пропозицій сформульовано удосконалене поняття «політика формування оборотних активів підприємств торгівлі». Запропоновано модернізовану типологію політик формування оборотних активів підприємств торгівлі, зокрема помірну політику запропоновано поділити на три види: помірну стимулюючу, помірну стримуючу та помірну врівноважену залежно від здатності підприємств підтримувати певний рівень загальної ліквідності, а також виокремлення критеріїв вибору типу політики формування оборотних активів (загальна ліквідність, рентабельність оборотних активів, тривалість операційного циклу).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Валентина ХАЧАТРЯН , Вікторія СТРАТІЙЧУК

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.