ЛОЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ЗМІЦНЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН МІЖ АГРАРНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Олександр ШАФАЛЮК Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана https://orcid.org/0000-0003-1145-7973

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2025-17-40

Ключові слова:

партнерські зв’язки, лояльність, партнерські відносини, лояльність партнерів, маркетингове середовище, аграрні підприємства, складові лояльності, аграрний сектор

Анотація

У контексті сучасного маркетингового середовища стратегічні партнерські відносини стають ключовим інструментом підвищення конкурентоспроможності та стабільності бізнесу. Одним із критично важливих факторів, що зміцнює такі відносини, є лояльність партнерів. Вона проявляється у довірі, готовності до довгострокової співпраці, активному обміні інформацією та спільному розвитку нових продуктів і послуг.

В статті представлені різні аспекти взаємодії — від емоційного ставлення та довіри до поведінкових проявів та інноваційної активності партнерів.

Для кращого розуміння того, як саме лояльність впливає на зміцнення партнерських відносин аграрних підприємств, нами розглянути її ключові складові, прояви у партнерських відносинах та їх вплив на ефективність співпраці. Продемонстровано взаємозв’язок між різними елементами лояльності та результативністю партнерських відносин.

Побудова міцних і довгострокових партнерських зв'язків є ключовим елементом успіху. Лояльність у цьому контексті виступає не просто як перевага, а як стратегічний імператив. Тому в статті представлено взаємозв'язок та роль лояльності в системі маркетингу партнерських відносин.

Відмічено що лояльність є не просто бажаним атрибутом, а центральним стратегічним імперативом у сучасному маркетинговому середовищі аграрних підприємств та фундаментом для побудови міцних, довготривалих і взаємовигідних партнерських відносин в аграрному маркетинговому середовищі.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.08.2025

Як цитувати

ШАФАЛЮК, О. (2025). ЛОЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ЗМІЦНЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН МІЖ АГРАРНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (3), 298–306. https://doi.org/10.31891/mdes/2025-17-40