ЛОЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ЗМІЦНЕННЯ ПАРТНЕРСЬКИХ ВІДНОСИН МІЖ АГРАРНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ В МАРКЕТИНГОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2025-17-40Ключові слова:
партнерські зв’язки, лояльність, партнерські відносини, лояльність партнерів, маркетингове середовище, аграрні підприємства, складові лояльності, аграрний секторАнотація
У контексті сучасного маркетингового середовища стратегічні партнерські відносини стають ключовим інструментом підвищення конкурентоспроможності та стабільності бізнесу. Одним із критично важливих факторів, що зміцнює такі відносини, є лояльність партнерів. Вона проявляється у довірі, готовності до довгострокової співпраці, активному обміні інформацією та спільному розвитку нових продуктів і послуг.
В статті представлені різні аспекти взаємодії — від емоційного ставлення та довіри до поведінкових проявів та інноваційної активності партнерів.
Для кращого розуміння того, як саме лояльність впливає на зміцнення партнерських відносин аграрних підприємств, нами розглянути її ключові складові, прояви у партнерських відносинах та їх вплив на ефективність співпраці. Продемонстровано взаємозв’язок між різними елементами лояльності та результативністю партнерських відносин.
Побудова міцних і довгострокових партнерських зв'язків є ключовим елементом успіху. Лояльність у цьому контексті виступає не просто як перевага, а як стратегічний імператив. Тому в статті представлено взаємозв'язок та роль лояльності в системі маркетингу партнерських відносин.
Відмічено що лояльність є не просто бажаним атрибутом, а центральним стратегічним імперативом у сучасному маркетинговому середовищі аграрних підприємств та фундаментом для побудови міцних, довготривалих і взаємовигідних партнерських відносин в аграрному маркетинговому середовищі.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олександр ШАФАЛЮК

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.