ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО РИНКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2025-16-23

Ключові слова:

інноваційна стратегія, автотранспортне підприємство, нестабільний ринок, цифрова трансформація, інноваційний потенціал, SWOT-аналіз, управління змінами, логістика

Анотація

У статті досліджено науково-практичні засади формування інноваційної стратегії розвитку автотранспортного підприємства в умовах нестабільного ринку. Здійснено аналіз сучасного стану галузі автомобільного транспорту України з урахуванням макроекономічних викликів, інфраструктурних обмежень та впливу воєнних дій. Визначено ключові форми інновацій, які набувають особливого значення для підвищення адаптивності підприємств: цифрові технології, управлінські інструменти, фінансові рішення та розвиток людського капіталу. Запропоновано методику оцінювання інноваційного потенціалу підприємства на основі індексного підходу, здійснено SWOT-аналіз стратегічного середовища, обґрунтовано послідовність етапів реалізації інноваційного курсу. Побудовано аналітичну проєкцію очікуваних результатів упровадження стратегії, яка свідчить про можливість досягнення стабільного зростання ефективності діяльності, зменшення витрат і розширення присутності на ринку. Стаття розкриває теоретичну й прикладну значущість стратегічного інноваційного управління як передумови стійкого розвитку автотранспортного підприємства в умовах високої ринкової динаміки.

##submission.downloads##

Опубліковано

15.05.2025

Як цитувати

КУКУШКА, І., & ДОНЕЦЬ, Я. (2025). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО РИНКУ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (2), 184–191. https://doi.org/10.31891/mdes/2025-16-23