SWOT-АНАЛІЗ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВНИХ ЗАМОВНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2024-13-57Ключові слова:
закупівельна політика, державні закупівлі, маркетингова стратегія, ризики, учасники ринкуАнотація
В забезпеченні ефективній, сталій та прибутковій роботи підприємства відіграє важливу роль функція управління закупівель. Не менш важливе значення ніж виробництво (вирощування) продукції чи її збут в сучасних ринкових умовах для функціонування підприємства набуває закупівля товарно-матеріальних цінностей для сталого функціонування підприємства.
Комерційні та державні закупівлі мають різний вектор розвитку та стилі управління. Комерційні закупівлі мають більш широкий спектр можливостей щодо просування стратегії закупівель з використання будь-яких світових практик та адаптацією їх під вимоги та завдання підприємства.
Відповідно до норм Закону будь-який замовник повинен оприлюднювати повну інформацію (з урахуванням вимог Закону) щодо закупівлі з ціною договору від 1 копійки гривень.