АНАЛІЗ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ОДЯГУ В УКРАЇНІ З ПОЗИЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ОНЛАЙН-ПРОДАЖ

Автор(и)

  • Світлана КОВАЛЬЧУК Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут https://orcid.org/0000-0001-9535-8678
  • Сергій ПАВЛЮК Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-9

Ключові слова:

ринок одягу, управління онлайн-продажами, Україна, текстильна промисловість, електронна комерція, цифрова трансформація, вплив COVID-19, інновації

Анотація

Стаття присвячена аналізу та виявленню тенденцій розвитку ринку одягу в Україні з погляду управління онлайн-продажами. В контексті постійних змін у споживчих уподобаннях та технологічних інновацій, важливо розуміти, які чинники впливають на динаміку ринку одягу та які стратегії можуть бути ефективними для підприємств у цій сфері.

На підставі проведеного у статті аналізу можна стверджувати, що українська текстильна промисловість стикається з жорсткою конкуренцією з боку країн з дешевою робочою силою. Значні загрози розвитку ринку одягу несе застаріле обладнання та низький рівень інновацій, які стримують розвиток галузі. Поряд із цим перед українськими підприємствами, які працюють у цьому сегменті ринку відкривається низка можливостей через застосування менеджменту онлайн-продажів, зокрема: розвиток експорту до країн ЄС та інших країн світу; залучення інвестицій у модернізацію обладнання та впровадження інновацій; розвиток співпраці з іноземними партнерами. Відтак, текстильна промисловість України має значний потенціал для розвитку. Для реалізації цього потенціалу необхідна модернізація галузі та розширення ринків збуту.

У статті розглядаються такі аспекти, як зміни у споживчому попиті, конкурентна боротьба серед онлайн-платформ, вплив ковідної пандемії на зміни у покупних звичках, а також виклики та можливості, які виникають для підприємств у контексті цифрової трансформації та електронної комерції. Автори звертають увагу на стратегії управління онлайн-продажами, які можуть допомогти підприємствам адаптуватися до нових умов і забезпечити стабільний розвиток у сучасному конкурентному середовищі.

Результати дослідження можуть бути корисними для менеджерів та керівників у сфері модного бізнесу, а також для аналітиків та дослідників, які цікавляться розвитком ринку одягу та електронної комерції в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

25.06.2024

Як цитувати

КОВАЛЬЧУК, С., & ПАВЛЮК, С. (2024). АНАЛІЗ ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ ОДЯГУ В УКРАЇНІ З ПОЗИЦІЙ МЕНЕДЖМЕНТУ ОНЛАЙН-ПРОДАЖ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (2), 69–78. https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-9