ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПАРТНЕРСТВА НА ОСНОВІ ПОВЕДІНКОВИХ ДЕТЕРМІНАНТ ВЗАЄМОВІДНОСИН

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2022-6-8

Ключові слова:

партнерство, взаємовідносини, модель, поведінка, покупець, постачальник, маркетинг, чинники, змінні, етапи, зв’язки, результати, ефективність, невизначеність середовища

Анотація

В статті авторами ґрунтовно досліджено соціально-економічні зв’язки між покупцем і постачальником. Проаналізовано чинники і змінні, що впливають на формування взаємовідносин та їх результативність. Також вивчено етапи розвитку зв’язків. Окрему увагу приділено партнерському маркетингу на підприємствах як необхідній умові для стійких конкурентних переваг. Представлені основні напрями дослідження відносин вказують на співіснування різних концепцій,  що пояснюють причини та принципи розвитку довгострокових зв'язків між компаніями. Детально проведено аналіз невизначеності середовища  як найбільш дискусійної змінної, що впливає на співпрацю у двосторонніх відносинах.

Посилання

Hansen D. A., Kelley H. H., Thibaut J. W. Interpersonal Relations: A Theory of Interdependence. Journal of Marriage and the Family. 1982. Vol. 44, no. 1. P. 246–248.

Anderson J. C., Narus J. A. A Model of the Distributor's Perspective of Distributor-Manufacturer Working Relationships. Journal of Marketing. 1984. Vol. 48, no. 4. P. 62–74.

Thibaut J. W., Kelley H. H. The Social Psychology of Groups. Routledge, 2017. 339 p.

Cron W. L., Dalrymple D. J. Sales Management. 2nd ed. John Wiley and Sons (WIE), 1992. 784 p.

Simon H. Price management. Amsterdam, The Netherlands: North Holland, 1989. 319 p.

Lindgreen A., Di Benedetto C. A. The future of Industrial Marketing Management. Industrial Marketing Management. 2017. Vol. 67. P. 1–4.

Heide J. B., John G. Alliances in Industrial Purchasing: The Determinants of Joint Action in Buyer-Supplier Relationships. Journal of Marketing Research. 1990. Vol. 27, no. 1. P. 24–36.

Ford D. The Development of Buyer‐Seller Relationships in Industrial Markets. European Journal of Marketing. 1980. Vol. 14, no. 5/6. P. 339–353.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.12.2022

Як цитувати

Благун, І., & Кукурудз, Р. (2022). ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ПАРТНЕРСТВА НА ОСНОВІ ПОВЕДІНКОВИХ ДЕТЕРМІНАНТ ВЗАЄМОВІДНОСИН. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (4), 56–62. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-6-8