ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РІВНІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2025-15-7Ключові слова:
інвестиційна стратегія, аграрні підприємства, фактори формування, принципи реалізації, маркетингова стратегія, підприємство, ринок, регіон, управління, стратегічне плануванняАнотація
В Україні практично немає науково обґрунтованих підходів до розробки маркетингової стратегії аграрних підприємств, формування і практичного використання її в умовах ринкового середовища. В роботі наведений перелік основних типів маркетингових стратегій, які формують стратегічний рівень аграрного підприємства. Формування стратегії є основним етапом у процесі стратегічного управління аграрного підприємства.
В статті визначено, що основу для розроблення маркетингової стратегії розвитку повинні становити стратегічний аналіз, планування та прогнозування ринкового потенціалу галузі як динамічної характеристики, що поєднує виробничо-технологічні та маркетингові можливості, з врахуванням можливих змін у зовнішньому середовищі, в якому функціонує аграрне підприємство
Знаючи, що для кожного аграрного підприємства важливо обрати таку стратегію маркетингу, за якої виробник отримував би максимальний прибуток, у процесі розроблення маркетингових стратегій, залежно від типу розвитку аграрних підприємств, визначені для вирішення три взаємопов'язані завдання.
Досить широко в статті охарактеризована інвестиційна стратегія, яка потребує періодичного коригування з урахуванням зміни зовнішніх умов і нових можливостей. Правильний вибір інвестиційної стратегії дозволить сконцентрувати зусилля і ресурси на реалізації інвестиційного потенціалу та ефективному розвитку підприємства в ринкових умовах.
При розробці інвестиційної стратегії необхідно враховувати фактори, що впливають на її формування, це насамперед наявність фінансових ресурсів, можливості підприємств регіону залучати фінансування ззовні, інвестиційний потенціал підприємств регіону та соціально-економічний розвиток регіону, нами виділені фактори формування інвестиційної стратегії підприємства. А так як інвестиційна стратегія повинна базуватися на принципах в статті було їх запропоновано. Також для реалізації інвестиційної стратегії на підприємствах регіону представлено алгоритм її здійснення на, що включає п'ять етапів.
Виокремлено, що інвестиційна стратегія для підприємств регіону є ефективним і сучасним інструментом управління інвестиційною діяльністю, яка враховує регіональні особливості розвитку і дозволяє скоординувати дії органів федеральної та регіональної влади, інвесторів і представників ділових кіл.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Валерій БОНДАРЕНКО, Чен ГАОЦЗЯН

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.