КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2025-17-10Ключові слова:
конкурентоспроможність, будівельне підприємство, конкурентні переваги, оцінювання, індекс конкурентоспроможності, стратегічне управління, галузеві особливості, управлінські рішенняАнотація
У статті розкрито поняття конкурентоспроможності підприємств будівельної галузі в умовах трансформаційної економіки. Обґрунтовано основні чинники, що впливають на формування конкурентних переваг, та визначено систему показників для оцінки конкурентоспроможності. Запропоновано удосконалену методику на основі поєднання AHP та PCA, що дозволяє інтегрувати кількісні та якісні показники в єдиний індекс. Виокремлено п’ять блоків оцінювання: фінансовий, виробничий, кадровий, інноваційно-маркетинговий та зовнішній. Результати дослідження спрямовані на підтримку управлінських рішень і стратегій підвищення конкурентних переваг підприємств у будівельній галузі України.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ірина ЄПІФАНОВА, Алла КРАЄВСЬКА, Андрій КРАЄВСЬКИЙ

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.