КОУЧИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2025-16-2Ключові слова:
коучинг, коуч, мотиваційна дія коучингу, види коучингу, моделі коучингу, принципи коучингуАнотація
Стаття присвячена дослідженню коучингу як інноваційної та ефективної стратегії підготовки фахівців в умовах сучасних викликів бізнес-середовища. У роботі розкрито сутність коучингу як методу, спрямованого на стимулювання особистісного зростання та професійного становлення фахівців через розвиток практичних навичок, трансформацію мислення та розкриття внутрішнього потенціалу. Проаналізовано ключові аспекти роботи з коучем, висвітлено мотиваційну дію коучингу та охарактеризовано основні його види: лайф-коучинг, управлінський, виконавчий, індивідуальний, командний, бізнес-коучинг та перфоманс-коучинг. Детально розглянуто популярні моделі коучингу - G.R.O.W. та SUCCESS, що підтверджують практичну значущість цього підходу в досягненні професійних і особистих цілей. Обґрунтовано основні принципи коучингу в командній роботі та запропоновано послідовні кроки впровадження коучингу в програми навчання та розвитку персоналу. Доведено, що коучинг сприяє розвитку компанії та бізнесу через ефективну взаємодію з персоналом, підвищення робочого ентузіазму, вдосконалення організації командної роботи та покращення міжколегіальних відносин.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Валентина ЛУК’ЯНОВА, Валентина ПОЛОЗОВА, Іванна СЛОБОДЯНЮК

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.