КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦИФРОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ярослав ВОЗНЮК Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана https://orcid.org/0000-0001-5863-9200

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2024-14-37

Ключові слова:

цифровізація, ЦОД – цифрова освітня діяльність, методи оцінювання ефективності ЦОД

Анотація

У статті запропоновано концептуальні положення впровадження інноваційних технологій в освітню діяльність закладів вищої освіти. В запропонованій концепції розглядаються теоретичні компоненти процесів освітньої діяльності, методи та моделі цифрової освітньої діяльності щодо підвищення ефективності та оцінювання процесів впровадження інноваційних технологій в освітню діяльність закладів вищої освіти. Дослідження зосереджені на розв’язанні комплексних положень щодо формулювання закономірностей і принципів навчання, визначення загальних принципів розвитку використання освітніх ресурсів і технологій навчання, дослідження організаційних моделей навчання. використання проривних технологій, визначення структурно-функціональних підсистем діяльності закладів вищої освіти, а також побудові нечіткої моделі оцінювання ефективності цифровізації освітньої діяльності на основі теорії нечітких множин.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.11.2024

Як цитувати

ВОЗНЮК, Я. (2024). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦИФРОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (4), 281–289. https://doi.org/10.31891/mdes/2024-14-37