КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦИФРОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2024-14-37Ключові слова:
цифровізація, ЦОД – цифрова освітня діяльність, методи оцінювання ефективності ЦОДАнотація
У статті запропоновано концептуальні положення впровадження інноваційних технологій в освітню діяльність закладів вищої освіти. В запропонованій концепції розглядаються теоретичні компоненти процесів освітньої діяльності, методи та моделі цифрової освітньої діяльності щодо підвищення ефективності та оцінювання процесів впровадження інноваційних технологій в освітню діяльність закладів вищої освіти. Дослідження зосереджені на розв’язанні комплексних положень щодо формулювання закономірностей і принципів навчання, визначення загальних принципів розвитку використання освітніх ресурсів і технологій навчання, дослідження організаційних моделей навчання. використання проривних технологій, визначення структурно-функціональних підсистем діяльності закладів вищої освіти, а також побудові нечіткої моделі оцінювання ефективності цифровізації освітньої діяльності на основі теорії нечітких множин.