ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ ПІД ЧАС ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2024-14-14Ключові слова:
комунікації, управління підприємством, ефективність, внутрішні комунікації, зовнішні комунікації, стратегіяАнотація
В умовах швидких змін на ринку, глобалізації економіки, воєнного стану, однією з ключових умов успішного функціонування підприємства є ефективна система внутрішніх та зовнішніх комунікацій. Від якості комунікацій залежить не тільки ефективність управлінських процесів, а й здатність організації адаптуватися до нових умов. У статті розглянуто важливість формування ефективних комунікацій в управлінні підприємством на прикладі ПП «Савітал» під час війни, що дозволяє розкрити особливості функціонування комунікаційних каналів в українських підприємствах. Охарактеризовано теоретичні аспекти управління комунікаціями, а також практичні підходи до їх реалізації у компанії. Досліджено вплив комунікацій на ефективність підприємства, розглянуто ключові проблеми та перешкоди в процесі комунікаційної взаємодії. Запропоновано низку рекомендацій для покращення комунікаційної стратегії на підприємствах малого та середнього бізнесу, що можуть бути застосовані для досягнення конкурентних переваг на ринку.