ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА В МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЯХ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2023-10-48Ключові слова:
фінансово-економічна безпека, стратегія, підприємстваАнотація
Загальновідомо, що маркетинг часто відіграє вирішальну роль у забезпеченні успішної діяльності підприємств. В сучасних умовах ведення бізнесу формування та реалізація маркетингових стратегій розвитку є підґрунтям ефективної діяльності промислових підприємств. Турбулентність змін у середовищі функціонування вітчизняних підприємств зумовила необхідність додаткового дослідження формування маркетингових стратегій розвитку промислових підприємств із врахуванням фінансово-економічної безпеки.
Питання формування та реалізації маркетингових стратегій розвитку промислових підприємств як основи підтримання їх фінансово-економічної безпеки залишаються недостатньо дослідженими. В сучасних реаліях формування та реалізація ефективної маркетингової стратегії є одним із вагомих чинників, який безпосередньо впливає на загальну фінансово-економічну безпеку промислових підприємств. Тільки при правильному підході до формування маркетингових стратегій розвитку із врахуванням аспектів забезпечення фінансово-економічної безпеки вітчизняні промислові підприємства зможуть забезпечити ефективну діяльність та подальший економічний розвиток.
Посилання
Ashchaulov V.V. Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva z urakhuvanniam yoho korporatyvnoi misii. Derzhava ta rehiony. Seriia «Ekonomika ta pidpryiemnytstvo», 2013. 5 (74), S.50 –54.
Balabanova L.V., Kholod V.V., Balabanova I.V. Stratehichnyi marketynh: pidruchnyk. Kyiv: Tsentr uchbovoi literatury. 2019. 612 s.
Voitovych S.Ia., Potapiuk I.P. Sutnist i zmist poniattia «Marketynhova stratehiia». Ekonomika i rehion, 2011. 4 (31), S.77–81.
Ivanechko N.R. Protses formuvannia marketynhovoi stratehii. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu, 2014. 10/1, S.123 -131.
Kudenko N.V. Stratehichnyi marketynh:pidruchnyk.- K.: KNEU 2012. – 523 s.
Nikolaichuk O. Marketynhova stratehiia: sutnist y osoblyvosti. Halytskyi ekonomichnyi visnyk. T.: TNTU, 2019. Tom 61. № 6. S. 111–118.
Reshetnikova I.L. Rehlamentatsiia protsedur operatyvnoho planuvannia marketynhu na pidpryiemstvi. Formuvannia rynkovoi ekonomiky: zb. nauk. prats, 2013, vyp. 30, S.206–214.
Sychova O. Ye. Formuvannia suchasnykh marketynhovykh stratehii dlia pidpryiemstva na vitchyznianomu rynku tovariv ta posluh. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti, 2018. vyp. 63, S. 234-240.
Tretiak V. V. Ekonomichna bezpeka: sutnist ta umovy formuvannia. Ekonomika i derzhava. – 2010. № 1. S. 6–8.
Kovalov D., Sukhorukova T. Ekonomichna bezpeka pidpryiemstva. Ekonomika Ukrainy. 1998. 20. S. 48-52.
Kamlyk M.I. Ekonomichna bezpeka pidpryiemnytskoi diialnosti. Ekonomiko-pravovyi aspekt. Navch. posibnyk. K.:Ataka, 2005. 432s.
Khryniuk O.S., Korchovna M.R. Systema zabezpechennia ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva: osnovni elementy. Efektyvna ekonomika № 3, 2015. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3927
Ivaniuta T.M., Zaichkovskyi A.O. Ekonomichna bezpeka pidpryiemstva : navch. posibnyk dlia stud. vyshch. navch. zakl. Kyiv : Tsentr uchbovoi literatury, 2009. 256 s.
Asamoakh-Cheremekh D. Marketynhovi aspekty systemy ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva z ohliadu voiennoho chasu v Ukraini. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2021, № 6, Tom 2. S.130-134.