ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА НОВІТНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2022-6-2

Анотація

Стаття присвячена визначенню та аналізу цифрової трансформації бізнесу. У даний час цифровізація є пріоритетною спрямованістю розвитку діяльності будь-якої компанії, яка логічно реалізуються починаючи з окремо взятих  бізнес-процесів до побудови моделі бізнесу, що заснована  на комплексній цифровій трансформації. Цифровізація бізнес-процесів та підприємств наразі являється об'єктивною необхідністю, яка слугує платформою для підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Формування цифрової культури бізнесу є фундаментом його майбутнього функціонування та зростання. Якщо раніше основу конкурентних переваг достатньо було формувати в межах якості, ціни чи рівня обслуговування, то сьогодні для отримання стійкої конкурентної переваги бізнесу необхідно комплексно впроваджувати інновації та цифрові технології на всіх рівнях діяльності. У статті визначено та структуровано послідовність рівнів цифровізації бізнесу з описом їх ключових характеристик. Наведено передумови цифрової трансформації, визначено подальші перспективи та можливі проблемні аспекти.

Посилання

Vorzhakova Yu.P., Khlebynska O.I. (2021). Sutnist tsyfrovoi transformatsii z riznykh pozytsii pidpryiemtsiv ta naukovtsiv [The essence of digital transformation from different positions of entrepreneurs and scientists]. Ekonomika ta derzhava. S. 107-111.

Vlasenko O.P., Yakobchuk V.P., Symonenko L.I. (2021). Tsyfrova transformatsiia mekhanizmu derzhavnoho rehuliuvannia natsionalnoi ekonomiky v umovakh rynku [Digital transformation of the mechanism of state regulation of the national economy in market conditions]. Investytsii: praktyka ta dosvid. S. 81-86.

Hrazhevska N.I., Chyhyrynskyi A.M. (2021). Tsyfrova transformatsiia ekonomiky v umovakh posylennia hlobalnykh ryzykiv i zahroz [Digital transformation of the economy in the conditions of the latest global risks and threats]. Ekonomika ta derzhava. S. 53-57.

Derhachova H.M., Koleshnia Ya.O. (2020). Tsyfrova transformatsiia biznesu: sutnist, oznaky, vymohy ta tekhnolohii [Digital transformation of business: essence, features, requirement and technologies]. Ekonomichnyi visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut». S. 17-27.

Memetov A. (2021). Formuvannia konkurentnykh perevah na zasadakh tsyfrovoi transformatsii pidpryiemstva [Formation of competitive advantages on the basis of digital transformation of the enterprise]. Ekonomika ta derzhava. S. 138-142.

Nevmerzhytska S.M., Tsalko T.R. (2021). Upravlinnia tsyfrovoiu transformatsiieiu v biznesi [Management of digital transformation in business]. Multidisziplinäre Forschung: Perspektiven, Probleme und Muster. List Verlag. in Ullstein Buchverlage GmbH & Europäische Wissenschaftsplattform. S. 241-256.

Stribitska A. (2021). Tsyfrova transformatsiia biznesu [Digital transformation of business]. Materialy Ⅶ Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii «Formuvannia mekhanizmu zmitsnennia konkurentnykh pozytsii natsionalnykh ekonomichnykh system u hlobalnomu, rehionalnomu ta lokalnomu vymirakh». S. 81-86.

Shkryhun Yu., Trushkina N. (2022). Tsyfrova transformatsiia biznes-protsesiv: zarubizhna praktyka [Digital transformation of business processes: foreign practice]. Collection of scientific papers «ΛΌHOΣ». Zurich, Switzerland. S. 44-50.

Pakhucha, E., Babko, N., Bilousko, T., Bilousko, R., Vynohradenko, S., Azizov, O. (2021). Strategic Analysis of Export Activities of Enterprises to Ensure Sustainable Development. European Journal of Sustainable Development. 10(4). Pp. 251-270.

Prophet. A digitally-powered, creatively-inspired consultancy. URL: https://www.prophet.com/ (data zvernennia: 27 lystopada 2022 roku).

Profitbase. Turn risk into opportunities. URL: https://www.profitbase.com (data zvernennia: 27 lystopada 2022 roku).

##submission.downloads##

Опубліковано

29.12.2022

Як цитувати

Мандич, О., Бабко, Н., Лишенко, М., & Харчевнікова, Л. (2022). ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ТА НОВІТНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ПЛАТФОРМА ДЛЯ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (4), 15–19. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-6-2