ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2022-5-12

Ключові слова:

бренд, брендинг, територіальний маркетинг, конкуренція територій, ресурси, туризм

Анотація

В умовах сучасного світу, нарівні з персональними й корпоративними брендами колосального значення віднедавна набуло поняття «бренд території». Суперництво міст, регіонів і країн за ресурси перетворює їх із географічних одиниць у повноцінні товари, що мають свою цінність, властивості, вартість. Тому в територій сформувалася потреба мати відмінну ідентичність і вміло про неї розповідати. Тепер мобільність людей, капіталу та ідей у світі інтенсивніша, ніж будь-коли раніше, тож лише за умов продуманого територіального маркетингу та брендингу територіальні громади мають можливість гідно конкурувати за ресурси, інвестиції, мешканців і партнерів. Території конкурують за створення найбільш привабливих умов проживання та ведення бізнесу. Фактично, глобальний ринок територій знаходиться в стадії активного формування: ті території, які першими почнуть використовувати філософію та інструменти брендингу для свого позиціонування та просування, будуть мати конкурентні переваги перед тими територіями, які не приділяють належної уваги розвитку своєї привабливості. Формування  бренду території передбачає управління його створенням і просуванням, наявність замовника, кваліфікованої групи розробників, інформаційних і фінансових ресурсів, чітко сформульованого технічного завдання, програму створення і просування бренда, моніторинг його ефективності, визначення механізму його підтримки та розвитку

Посилання

Dinnie, K. (2004)Place-branding: overview of an emerging literature. Place-branding,. – 106-110 p.

Leiper N.(1979) The framework of tourism: towards a definition of tourism, tourist, and the tourist Industry // Annals of Tourism Research. Vol. 6(4). P. 390-407.

Nahorniak T.L.(2014) Brendynh terytorii u suchasnykh politychnykh praktykakh[Branding of territories in modern political practices]. Politolohiia. №3. S. 53—58.

Panasenko L.(2014) Brendynh terytorii: suchasna paradyhma rozvytku[Territory branding: a modern paradigm of development]. Skhid №1. S. 78—84.

Polishko H.H.(2014) Teoretyko-metodolohichni osnovy brendynhu terytorii [Theoretical and methodological foundations of territory branding.]. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. Vypusk 2. S. 126—129.

Kolesnytska N.M.(2012) Terytorialnyi brendynh: naukovo-metodolohichni pidkhody do vyznachennia ta formuvannia [Territorial branding: scientific and methodological approaches to definition and formation].Naukovi pratsi. Politolohiia Vyp. 185. T. 197. S. 47—50.

Kravchyk Yu., & Katkova Т. (2022). STRUCTURAL AND FUNCTIONAL CHARACTERISTICS OF ECONOMIC SECURITY OF INDUSTRIAL ENTERPRISE. Innovation and Sustainability, (1), 84–95. [in Ukrainian] https://doi.org/10.31649/ins.2022.1.84.95

##submission.downloads##

Опубліковано

29.09.2022

Як цитувати

Калініченко, С., Сподар, К., Грібіник, А., Холодок, В., & Лагодієнко, В. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (3), 87–91. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-5-12