ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ В ТРАНСПОРТНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ АГРОВИРОБНИКІВ: ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА СКЛАДОВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2025-17-46Ключові слова:
організаційно-економічний механізм, маркетинг, цифровізація, транспортне обслуговування, інновації, інформаційне забезпечення, кадрове забезпечення, сільське господарствоАнотація
В статті представлені компоненти організаційно-економічного механізму маркетингу інновацій, які спрямовані на підвищення якості транспортного обслуговування виробників сільськогосподарської продукції в контексті забезпечення інформаційного забезпечення процесу впровадження інновації. Запропоновано загальну схему формування інформаційного потоку в організаційно-економічному механізмі маркетингу інновації, проаналізовано кожен компонент цього потоку з точки зору використання в рамках транспортного підприємства. В якості приклада інструментарію організаційно-економічного механізму маркетингу інновації наведено систему формування кадрового забезпечення інновації шляхом аналізу та коригування обсягів та змістовних компонентів знань персоналу. За підсумками проведеного дослідження оновлено систему знань про взаємодію різних інформаційних потоків в процесі створення організаційно-економічного механізму маркетингу інновації в транспортному обслуговуванні виробників сільськогосподарської продукції.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Володимир ЛАГОДІЄНКО, Наталія ЛАГОДІЄНКО, Олександр БУРЦЕВ, Тетяна БАБАН

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.