ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ ВИРОБНИКІВ ПРОДУКЦІЇ ТВАРИННИЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2025-16-27Ключові слова:
виробники продукції тваринництва, економічне зростання, інноваційна спроможність, конкурентоспроможність, людський капітал, продуктивністьАнотація
Стаття присвячена дослідженню теоретичних основ економічного зростання виробників продукції тваринництва.
Визначено, що економічне зростання виробників продукції тваринництва залежить від складної взаємодії внутрішніх факторів (виробничий, кадровий, управлінський, інноваційний потенціали) та зовнішніх впливів (ринкові умови, державна політика, природно-кліматичні та соціально-економічні чинники).
Встановлено, що розвиток та ефективне використання виробничої потужності, людського капіталу, ринкової позиції та управлінського потенціалу є фундаментом економічного зростання.
Доведена необхідність врахування унікальної особливості галузі (біологічний характер виробництва, тривалість виробничого циклу, висока фондомісткість, залежність від кормової бази та ветеринарно-санітарних вимог). Ці фактори диктують особливі підходи до планування, управління та інвестицій.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Микола КАЛЬЧЕНКО

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.