СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА СУБ’ЄКТІВ БІЗНЕСУ НА НЕОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ: АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТУ

Автор(и)

  • Ірина Білецька Івано-Франківський навчально-науковий інститут менеджменту Західноукраїнського національного університету https://orcid.org/0000-0002-6906-7161
  • Маріна Романчукевич Івано-Франківський навчально-науковий інститут менеджменту Західноукраїнського національного університету https://orcid.org/0000-0002-8369-4495

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-11

Ключові слова:

управління підприємствами, економічний розвиток, війна, неокуповані території, соціальна відповідальність, маркетинг, менеджмент

Анотація

У дослідженні розкрито актуальність проблеми формування та реалізації соціально відповідальної поведінки суб’єктів господарювання в умовах війни. Висвітлено ключові проблеми, з якими стикається бізнес в умовах воєнного стану. Вказано на проблемні аспекти функціонування соціальної сфери та населення України в умовах повномасштабної війни РФ проти України (біженці та міграція населення за кордон, внутрішньо переміщені особи, втрата робочих місць та доходів, ін.). Показано масштаби негативних наслідків війни для бізнесу в Україні. Визначено інструментарій та заходи управління розвитком та реалізацією соціально відповідальної поведінки підприємств на неокупованих територіях України за базисними функціями менеджменту – аналіз, планування, організація, мотивація та контроль. Обґрунтовано інструменти та засоби маркетингової політики забезпечення розвитку та реалізації соціально відповідальної поведінки підприємств на неокупованих територіях України.

Посилання

Blyznyuk, S. V., Ostapenko, A. V. (2018). Competitive potential of entrepreneurship as a category of modern economic research. Investment: practice and experience, no 7, рр. 41-42.

Bulakh, I. V., Nadtoka, T. B. (2017). Assessment of competitiveness of the telecommunication enterprise. Donetsk: DRUK-INFO. 244 р.

Vasyltsiv, T. G., Urazaliev, R. М. (2018). Generalization of the conceptual foundations of economic security of the enterprise. Scientific Bulletin of LTEU of Ukraine. Vol. 21.2. pp. 153-158.

Vasyltsiv, T. G., Yaroshko О. R. (2018). Financial security of the enterprise: place in the system of economic security and priorities of strengthening at the post-crisis stage of economic development. Scientific Bulletin of LTEU of Ukraine. Vol. 21.2. pp. 132-136.

Dolzhanskyi, I. Z., Zagorna T. O. (2006). Competitiveness of the enterprise. Kyiv: TsNL. 384 р.

Koloviyets, I. F. (2007). Increasing the level of competitiveness of the enterprise iv the system of factors of internationalization. Competition, no 3, рр. 16-26.

Lupak, R. L., Didych, А. М. (2017). Economic bases of ensuring the competitiveness of the enterprise in market relations. Scientific Bulletin of LTEU of Ukraine. Vol. 20.6. pp. 248-252.

Socio-humanitarian challenges of war and tools for overcoming them (Carpathian region of Ukraine): electronic scientific-analytical edition / science. ed. TG Vasyltsiv. Lviv, 2022. 47 p. URL: http://ird.gov.ua/irdp/p20220032.pdf.

Frolova, V. Yu. (2019). Strategic approach in managing enterprise competitiveness. Bulletin of Donetsk National University, no 1, pp. 177-181.

Sharko, V. V. (2015). Competitiveness of the enterprise: valuation methods, promotion strategies. Scientific Bulletin of Mukachevo State University, no 2 (4), pp. 120-125.

Berezivskyi Y., Zbarsky V., Zbarska A. Integral evaluation as the basis of analytical support for managing the competitiveness of socially-oriented retailers. Accounting. 2021. no 7(4). pp. 825-836.

Liubokhynets L. S., Katkova T. I., Kravchyk Y. V. (2022) Analysis of financial and economic prerequisites for ensuring economic security of industrial enterprise. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences, 2 part 1 (304), 167-173 https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-23

##submission.downloads##

Опубліковано

30.06.2022

Як цитувати

Білецька, І., & Романчукевич, М. (2022). СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНА ПОВЕДІНКА СУБ’ЄКТІВ БІЗНЕСУ НА НЕОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЯХ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВІЙНИ: АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТУ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (2), 85–91. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-11