НОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ РЕКЛАМУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ: МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-10Ключові слова:
маркетингова політика, Інтернет-маркетинг, цифрові комунікації, маркетинг-мікс, рекламаАнотація
У статті розкрито актуальність проблеми формування системи Інтернет-маркетингу підприємств та на цій основі розвитку потенціалу і можливостей рекламування продукції (послуг). Відповідно, метою дослідження стала ідентифікація теоретико-прикладних засад нового потенціалу і можливостей реклами продукції (послуг) вітчизняних підприємств зі застосуванням системи Інтернет-маркетингу. Дано визначення поняття системи Інтернет-маркетингу підприємства. Визначено її підсистеми – управлінську, інструментальну, функціональну та технологічну, а також ідентифіковано елементи системи Інтернет-маркетингу підприємств та здійснено їх декомпозицію. Визначено й обґрунтовано переваги та особливості віртуалізованого продукту та його реклами в мережі Інтернет. Візуалізовано систему елементів Інтернет-маркетингу та ідентифіковано місце в ній реклами. Встановлено повний спектр видів реклами, можливості яких з’являються та розвиваються за умови побудови на підприємстві маркетингової політики на засадах Інтернет-маркетингу. Більш детально охарактеризовано специфіку і можливості контекстної, банерної реклами в Інтернет, Search Engine Optimization (SEO), email-маркетингу, прямих поштових розсилань та реклами у соціальних мережах (SMM).
Посилання
Baran, R. Y. (2021)ю Development of Internet marketing of tourism enterprises in the digital transformation of the economy of Ukraine. Lviv: ATB NNVK.
Pleskach, V.L. (2004). E-business technology. Kyiv: KNEU.
Makarova, M.V. (2004). Trends in the digital economy. Poltava: RVV PUSKU.
Vasyltsiv T. H., Voloshyn V. I., Vasyltsiv V. H. (2018). Assessing the Status and the Structural Characteristics of the Economic Security of Information Technology Sector. Business-inform, vol. 3, pp. 329-335.
Vasyltsiv T. H., Lupak R.L., Kunytska-Iliash M.V. (2018). Theoretical and methodological principles o f business planning of implementation of the strategy of competitiveness of enterprises in the domestic market of Ukraine. Scientific Bulletin of P olissya, vol. 2(14), pp. 8-14.
Khartman, A. (2001) Strategies of success in the Internet economy. Kyiv: Lori.
Liashenko H., Motkaliuk R. (2013). Internet marketing and its tools. Scientific Bulletin of the National University of the State Tax Service of Ukraine, vol. 3, no. 62, pp. 59-65.
Vavrysh O. (2011). Problems of formation and prospects of Internet marketing development in the Ukrain ian economy. Innovative economy, vol. 5, pp. 235-237.
Illiashchenko S. M. (2011). Modern lines of application of Internet technologies in marketing. Marketing and management of innovations, vol. 4, no. 1, pp. 64-74.
Kinash A.I. (2013). Internet marketing as the development strategy of modern machine-building enterprises. Sustainable development of economy, vol. 3, pp. 331 -334.
Liubokhynets L. S., Katkova T. I., Kravchyk Y. V. (2022) Analysis of financial and economic prerequisites for ensuring economic security of industrial enterprise. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences, 2 part 1 (304), 167-173 [in Ukrainian] https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-23