НОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ РЕКЛАМУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ: МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-10

Ключові слова:

маркетингова політика, Інтернет-маркетинг, цифрові комунікації, маркетинг-мікс, реклама

Анотація

У статті розкрито актуальність проблеми формування системи Інтернет-маркетингу підприємств та на цій основі розвитку потенціалу і можливостей рекламування продукції (послуг). Відповідно, метою дослідження стала ідентифікація теоретико-прикладних засад нового потенціалу і можливостей реклами продукції (послуг) вітчизняних підприємств зі застосуванням системи Інтернет-маркетингу. Дано визначення поняття системи Інтернет-маркетингу підприємства. Визначено її підсистеми – управлінську, інструментальну, функціональну та технологічну, а також ідентифіковано елементи системи Інтернет-маркетингу підприємств та здійснено їх декомпозицію. Визначено й обґрунтовано переваги та особливості віртуалізованого продукту та його реклами в мережі Інтернет. Візуалізовано систему елементів Інтернет-маркетингу та ідентифіковано місце в ній реклами. Встановлено повний спектр видів реклами, можливості яких з’являються та розвиваються за умови побудови на підприємстві маркетингової політики на засадах Інтернет-маркетингу. Більш детально охарактеризовано специфіку і можливості контекстної, банерної реклами в Інтернет, Search Engine Optimization (SEO), email-маркетингу, прямих поштових розсилань та реклами у соціальних мережах (SMM).

Посилання

Baran, R. Y. (2021)ю Development of Internet marketing of tourism enterprises in the digital transformation of the economy of Ukraine. Lviv: ATB NNVK.

Pleskach, V.L. (2004). E-business technology. Kyiv: KNEU.

Makarova, M.V. (2004). Trends in the digital economy. Poltava: RVV PUSKU.

Vasyltsiv T. H., Voloshyn V. I., Vasyltsiv V. H. (2018). Assessing the Status and the Structural Characteristics of the Economic Security of Information Technology Sector. Business-inform, vol. 3, pp. 329-335.

Vasyltsiv T. H., Lupak R.L., Kunytska-Iliash M.V. (2018). Theoretical and methodological principles o f business planning of implementation of the strategy of competitiveness of enterprises in the domestic market of Ukraine. Scientific Bulletin of P olissya, vol. 2(14), pp. 8-14.

Khartman, A. (2001) Strategies of success in the Internet economy. Kyiv: Lori.

Liashenko H., Motkaliuk R. (2013). Internet marketing and its tools. Scientific Bulletin of the National University of the State Tax Service of Ukraine, vol. 3, no. 62, pp. 59-65.

Vavrysh O. (2011). Problems of formation and prospects of Internet marketing development in the Ukrain ian economy. Innovative economy, vol. 5, pp. 235-237.

Illiashchenko S. M. (2011). Modern lines of application of Internet technologies in marketing. Marketing and management of innovations, vol. 4, no. 1, pp. 64-74.

Kinash A.I. (2013). Internet marketing as the development strategy of modern machine-building enterprises. Sustainable development of economy, vol. 3, pp. 331 -334.

Liubokhynets L. S., Katkova T. I., Kravchyk Y. V. (2022) Analysis of financial and economic prerequisites for ensuring economic security of industrial enterprise. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences, 2 part 1 (304), 167-173 [in Ukrainian] https://doi.org/10.31891/2307-5740-2022-304-2(1)-23

##submission.downloads##

Опубліковано

30.06.2022

Як цитувати

Файвішенко, Д., & Бучацька, І. (2022). НОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ РЕКЛАМУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ: МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМНОГО ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (2), 76–84. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-4-10