ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МАРКЕТИНГОВОГО СТРАТЕГУВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-47Ключові слова:
зовнішньоекономічна діяльність, розвиток експорт, маркетингові інструменти та засоби, стратегування, міжнародна торгівля, економічна діяльність, розвиток, нарощення обсягівАнотація
У статті у фокусі уваги перебувають питання нарощення та розвитку зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств. Аргументовано на тому, що ключовими передумови розвитку експортної діяльності вітчизняних підприємств є, по-перше, інвестиції та фінансові ресурси, необхідні для організації дистрибуції та завоювання зовнішніх ринків збуту та, по-друге, якісний і успішний стратегічних та тактичний маркетинг. Саме тому, метою статті є подальший розвиток науково-прикладних досліджень в сфері формування елементів маркетингового стратегування зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств. Вказано на те, що основу зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання формує їх експорт. Разом зі тим, існують й інші напрями активізації та розвитку зовнішньоекономічної діяльності, як от – зарубіжні інвестиції, надання низки послуг, у тому числі консалтингового характеру, для міжнародних партнерів (споживачів), організація та проведення різного роду спільних заходів, досліджень тощо. Відтак, розвиток зовнішньоекономічної діяльності підприємства потребує свого належного стратегічного планування. Доведено, що провідну роль в цьому плані посідає маркетинг. Розроблено засади елементів стратегії здійснення та розвитку зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств. Запропоновано комплекс заходів, реалізація яких дозволяє наростити та підвищити якість і ефективність зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання. Наукова новизна результатів дослідження полягає в подальшому розвитку методико-прикладних засад маркетингового стратегування започаткування й розвитку зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання. Прикладне значення результатів дослідження полягає в напрацюванні рішень, які дозволяють ретельніше планувати, а, відтак, ефективніше реалізувати зовнішньоекономічну діяльність українських підприємств.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Тетяна ГВІНІАШВІЛІ, Вікторія БІЛИК, Олександр СТАХІВ, Сергій ВЕСНІН

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.