СУЧАСНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-46

Ключові слова:

маркетингова стратегія, стратегічне управління, підвищення фінансово-економічної безпеки, управлінські рішення, промислові підприємства

Анотація

Досліджено підходи до визначення стратегії та стратегічного маркетингу в системі управління підприємством. Обґрунтовано засади стратегізації в маркетинговому стратегічному управлінні фінансово-економічною безпекою підприємства із визначенням основних завдань стратегії як процесу створення і практичної реалізації генеральної програми заходів. Визначено проблеми у формуванні маркетингових стратегій, які повинні враховуватися при розробці маркетингової стратегії підвищення фінансово-економічної безпеки підприємства. Розкрито типи маркетингових стратегій, які є інструментарієм підвищення фінансової безпеки підприємства та охарактеризовано логіку формування маркетингової стратегії. Охарактеризовано моделі, які можуть бути використані при прийнятті маркетингових стратегічних рішень в системі управління фінансово-економічною безпекою підприємства. Деталізовано особливості маркетингової стратегії фінансово-економічної безпеки підприємства та елементи системи маркетингового стратегічного управління безпекою господарюючого суб'єкта.

##submission.downloads##

Опубліковано

25.06.2024

Як цитувати

КЕЛМАНОВИЧ, О. (2024). СУЧАСНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (2), 333–339. https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-46