СУЧАСНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-46Ключові слова:
маркетингова стратегія, стратегічне управління, підвищення фінансово-економічної безпеки, управлінські рішення, промислові підприємстваАнотація
Досліджено підходи до визначення стратегії та стратегічного маркетингу в системі управління підприємством. Обґрунтовано засади стратегізації в маркетинговому стратегічному управлінні фінансово-економічною безпекою підприємства із визначенням основних завдань стратегії як процесу створення і практичної реалізації генеральної програми заходів. Визначено проблеми у формуванні маркетингових стратегій, які повинні враховуватися при розробці маркетингової стратегії підвищення фінансово-економічної безпеки підприємства. Розкрито типи маркетингових стратегій, які є інструментарієм підвищення фінансової безпеки підприємства та охарактеризовано логіку формування маркетингової стратегії. Охарактеризовано моделі, які можуть бути використані при прийнятті маркетингових стратегічних рішень в системі управління фінансово-економічною безпекою підприємства. Деталізовано особливості маркетингової стратегії фінансово-економічної безпеки підприємства та елементи системи маркетингового стратегічного управління безпекою господарюючого суб'єкта.