АНТРОПОЛОГІЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК ВИЯВ СТІЙКОЇ КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-43Ключові слова:
корпоративна культура, менеджмент, стратегічне управління, стійкість підприємства, конкурентна перевага, цінність, результативністьАнотація
Інтенсифікація розвитку світових ринків призводить до загострення конкуренції, яка характеризується боротьбою за споживача. Так зміна та підвищення вимог до якості продукції, ретельне вивчення уподобань споживача та формування конкурентних переваг змушують сучасні підприємства переглядати стратегію управління, в тому числі і корпоративну культуру, для досягнення вищої ефективності та відповідності сучасним вимогам. Тому трансформація корпоративної культури є необхідною умовою для успішної адаптації до викликів сьогодення. Корпоративна культура – це цінності, етика, бачення, поведінка та робоче середовище організації; це те, що робить її унікальною. І це впливає на все: від іміджу до залучення та утримання співробітників. Елементи корпоративної культури включають фізичне середовище організації, практику управління людськими ресурсами та трудові звички персоналу. У статті проаналізовані основні проблеми формування корпоративної культури підприємства в умовах війни, ідентифіковані характерні ознаки корпоративної культури та її роль у визначенні пріоритетів стратегічного управління з метою забезпечення конкурентних переваг підприємства.