МЕТОДИКО-ПРИКЛАДНІ ПОЛОЖЕННЯ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ІННОВАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-26Ключові слова:
фінансовий менеджмент, ключові показники фінансового управління, цифрові інструменти фінансового менеджменту, стратегія розвитку підприємстваАнотація
У дослідженні сконцентровано увагу навколо проблематики інноваційно-технологічного розвитку суб’єктів господарювання як безальтернативного в умовах гострої конкурентної боротьби. Показано, що така діяльність має здійснюватися на системній основі, однак зі розумінням характеру й елементів відповідної стратегії розвитку суб’єкта бізнесу. Доведено, що така діяльність має бути узгоджена з цілями, завданнями і можливостями фінансового менеджменту підприємства. Відтак, на таких засадах метою дослідження визначено розробку методико-прикладних положень фінансового менеджменту реалізації стратегії інноваційно-технологічної модернізації суб’єкта бізнесу. Визначено пріоритети й засоби удосконалення інструментарію фінансового менеджменту підприємств у сфері активізації інноваційно-технологічного розвитку бізнесу.