ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ІТ-КОМПАНІЇ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-2Ключові слова:
імідж, ІТ-компанія, розвиток, підприємство, імідж керівника, маркетингові комунікації, конкурентні перевагиАнотація
В статті висвітлено актуальні аспекти формування і підтримки позитивного іміджу ІТ компаній у сучасному світі. Розглянуто важливість застосування новітніх технологій у комунікації з стейкхолдерами, враховуючи стрімку зміну тенденцій у цій сфері. В роботі проведено огляд трендів у використанні новітніх технологічних інструментів для успішного формування та підтримки позитивного іміджу компаній у сфері ІТ. Проведено аналіз впливу іміджу керівника ІТ компанії на імідж ІТ компанії на прикладі CEO ІТ компанії MacPaw.
##submission.downloads##
Опубліковано
25.06.2024
Як цитувати
ГАРАФОНОВА, О., КОСТЕЦЬКИЙ, М., & КУЗІВ, Р. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ІТ-КОМПАНІЇ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (2), 14–19. https://doi.org/10.31891/mdes/2024-12-2
Номер
Розділ
Статті