СТРАТЕГІЧНЕ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2022-3-20

Ключові слова:

бренд-менеджмент, інноваційний розвиток, корпорація, клієнт

Анотація

У статті наведено результати теоретичного аналізу стратегічного бренд-менеджменту в епоху інновацій. Розглядається система управління брендом, яка дозволяє вчасно реагувати на зміни зовнішнього середовища. Доведено, що виділення бренду як об’єкта управління зумовлює пошук кращої стратегії розвитку та створення стійких конкурентних переваг підприємства. Розуміння бренду корпорації на основі комплексного підходу дозволяє виділити найважливіші елементи, інтегративна взаємодія яких формує вартісні характеристики та ринкову вартість. Зазначається, що в сучасних економічних, політичних та соціальних умовах розвитку бізнесу компанії змушені шукати нові можливості та шляхи залучення клієнтів, збільшення прибутку, бути конкурентоспроможними. З кожним роком зростає кількість нових товарів і послуг, з'являється все більше нових компаній з інноваційними ідеями, що ускладнює конкурентоспроможність існуючих компаній і зайняти свою нішу на ринку. Стратегічне бренд-менеджмент дозволяє вирішити завдання перемоги в конкуренції в глобалізованому світі, аналізуючи ринкову ситуацію і застосовуючи незвичні методи для привернення уваги споживачів. Висока конкурентоспроможність, застосування новітніх технологій, підвищення значущості продукту в свідомості споживачів вимагає своєчасного впровадження та реалізації стратегії управління брендом. Розробка місії, бачення, постановка цілей і стратегічні цілі підкреслюють стратегічний вектор розвитку бренду в цілому. Важливо розкрити сутність понять «стратегія», «менеджмент», визначити основні напрями стратегічного управління з позицій брендового підходу. Основними методами дослідження є епістемологічний аналіз принципу системної комунікації та розвитку, який розкрив основні напрямки стратегічного бренд-менеджменту.

Посилання

Ambler T. Practical marketing. Per. from English SPb .: Piter, 1999. 400 s.

Burnett J., Moriarty S. Marketing Communications. An integrated approach. SPb: Peter,

864 p.

Dowling. D. Science and art of marketing. Per. from English SPb .: Vector, 2006. 400 p.

Jeffkins F., Yadin D. Public Relations: A Textbook. Per. with English: edited by B.L. Eremina. Moscow: UNITI-DANA, 2003. p.9.

Jones F. The role of advertising in building strong brands. Per. from English Moscow: Williams, 2005. 496 p.

Kasich AO Structural characteristics of foreign trade of Ukraine / Kasych AO, Didur SV // Current problems of economics: scientific economic journal. - 2008. - № 1 (79). - P. 85–94.

Kasich AO Theoretical and methodological bases of analysis of internal sources of investment financing activity / Kasich AO // Actual problems of economy. - 2011. - № 3 (117). - P. 243–250.

Kretov I., Karyagin N. Commodity strategies and brand technologies in modern marketing. Moscow: The Economist, 2005. 168 p.

Liqueur D .. Yohimsteiler E. Brand Leadership: A New Branding Concept. Per. with English Moscow: ID Grebennikov, 2003. pp. 18-21.

Nozdreva RB, Tsygichko LI Marketing: how to win the market. Moscow: Finance and Statistics, 2007. 345p.

Rudaya E. Fundamentals of brand management. Moscow: Aspect Press, 2006. 254 p..

McDonald M. Marketing Plans. How to Prepare Them, How to Use Them. Oxford, Butterworth Heinemann, 1999. 580 p

Feldwick R. What is Brand Equity Anyway? Henley on Thames: World Advertising Research Centre, 1999. 160 p.

Marketing: / A.O. Starostina, NP Goncharova, E.V. Krykavsky [etc.]; for ed. A.O. Old age. - K .: Knowledge, 2009. - 1070 p.

Khaminich S. Socio-ethical marketing as an integral part of brand-oriented enterprise management / S. Khaminich, A. Lichter // Global and national problems economy. - Mykolaiv, 2015. - P. 402–404.

Fayvishenko Diana. Theoretical foundations of strategic brand management // Electronic scientific professional publication on economic sciences "Modern Economics", №17 (2019), R. 232-238

Mintsberg, G., Alstrend, B., Lempel, Dzh. (2000). School of Strategy. strategic safari. Spb .: Piter [in Russ.].

Daft, R. L. (2000). Management. S-Pb. [in Russ.]

Tenyaeva O.V. Sex differences in the manifestation of emotional intelligence in the professional activities of modern leaders. Applied legal psychology. 2020. no. 2 (51). pp. 101-106

Brand strategies based on the matrix E. Tauber [Electronic resource]. - Access mode: http: // studopedia.org / 10-189590.html.

Tenyaeva OV, Shurikova TI Approaches to understanding the phenomenon of emotional intelligence in foreign and domestic psychology. Pedagogy and psychology as a resource for the development of modern society: Materials of the X International Scientific and Practical Conference. Ryazan, "Concept". pp. 311-314

McDonald, M. (1999), Marketing Plans. How to Prepare Them, How to Use Them, Butterworth Heinemann, Oxford, UK

Mats Urde, M. (2013), “The corporate brand identity matrix”, Journal of Brand Management, vol. 20, no. 9, pp.742–761.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.04.2022

Як цитувати

Данилюк, А. (2022). СТРАТЕГІЧНЕ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ В ІННОВАЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (1), 170–176. https://doi.org/10.31891/mdes/2022-3-20