УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ АНКЕТУВАННЯ ПАСАЖИРІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ЗА ДОПОМОГОЮ СЕРВІСІВ ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2024-11-12

Ключові слова:

пасажири, залізничний транспорт, інтернет-анкетування, онлайн-опитування, якість послуг, аналіз даних, семантичний аналіз, прибутковість

Анотація

У статті розглянуто методику використання онлайн-опитувань для збору відгуків пасажирів залізничного транспорту щодо якості наданих їм послуг на кожному етапі їх подорожі – перед, під час та після поїздки, а також підходи до аналізу та використання отриманих даних для покращення якості обслуговування на залізничному транспорті. Інструменти онлайн-опитування, зокрема Google Forms, розглядаються як зручний і ефективний засіб збору даних, який дозволяє швидко та безкоштовно створювати опитувальні анкети та аналізувати результати і допомагає забезпечити конфіденційність відповідей пасажирів. Визначено, що використання інтернет-анкетування пасажирів залізничного транспорту дозволяє отримувати всю необхідну інформацію в режимі реального часу. Досліджено, що реалізація запропонованих заходів може позитивно позначитися на конкурентоспроможності та прибутковості залізничних пасажирських перевезень. У статті описано процес аналізу оцінок пасажирів, який включає етапи збору даних, семантичного аналізу, ідентифікації проблемних ситуацій та розробки стратегій управління якістю, і який дозволяє ефективно реагувати на потреби пасажирів залізничного транспорту та підтримувати високі стандарти обслуговування.

Посилання

Bielikova, Y.V. (2016). Tekhnolohiia stvorennia onlain ankety dlia marketynhovo-monitorynhovykh opytuvan za dopomohoiu Google Forms. Menedzhment ta marketynh u skladi suchasnoi ekonomiky, nauky, osvity, praktyky : zbirnyk naukovykh statei IV mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii. рр. 67-74. URL: http://www.repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/12331/1/GooglefORMS.pdf

Shkulipa L.V. (2012). Mozhlyvosti sotsialnoho anketuvannia dlia analizu sotsialnoho zakhystu pratsivnykiv zaliznychnoho transportu. Ekonomichnyi analiz. Vol. 11 (3), pр. 131-139.

Brög, W., Erl, E., Ker, I., Ryle, J., & Wall, R. (2009). Evaluation of voluntary travel behavior change: Experiences from three continents. Transport Policy. Vol. 16, (6), pp. 281-292.

Ettema, Dick & Gärling, Tommy & Eriksson, Lars & Friman, Margareta & Olsson, Lars &Fujii, Satoshi. (2011). Satisfaction with travel and subjective well-being: Development and test of a measurement tool. Transportation Research Part F: Traffic Psychology and Behaviour. Vol. 14 (3), pp. 167-175.

Gao, Y. (2018). Travel satisfaction and subjective well-being: a behavioral modeling perspective. [Phd Thesis 1 (Research TU/e / Graduation TU/e), Built Environment]. Technische Universiteit Eindhoven. https://pure.tue.nl/ws/portalfiles/portal/93119163/20180411_Gao.pdf

Winkler, Ágoston. (2010). Collecting public transport passenger preference data online. Pollack Periodica. Vol. 5 (2), pр. 119-126.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.03.2024

Як цитувати

РУДЕНКО, М. (2024). УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ АНКЕТУВАННЯ ПАСАЖИРІВ ЗАЛІЗНИЧНОГО ТРАНСПОРТУ ЗА ДОПОМОГОЮ СЕРВІСІВ ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (1), 88–97. https://doi.org/10.31891/mdes/2024-11-12