ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2023-10-39

Ключові слова:

Цифровий маркетинг, інструменти, стратегії розвитку, показники веб-аналітики, підприємство аграрного сектору

Анотація

У роботі представлені результати дослідження можливостей використання цифрового маркетингу підприємствами аграрного сектору та визначенню інструментів, що впливають на його ефективність. Проведено оцінку можливостей використання цифрового маркетингу підприємствами аграрного сектору. Розкрито зміст поняття цифрового маркетингу як таргетивного та інтерактивного маркетингу товарів та послуг, який спрямований на вдосконалення механізму продажу продукції через використання різних цифрових технологій.

Посилання

Lutsii O.P. Mozhlyvosti vykorystannia internet-marketynhu v ahrobiznesi. Kyivskyi ekonomichnyi naukovyi zhurnal. № 3. 2023. s. 76-81.

Solntsev S.O., Hribinichenko O.P. Osoblyvosti digital-marketynhu na promyslovomu rynku pobutovoi khimii. Ekonomichnyi visnyk NTUU «Kyivskyi politekhnichnyi instytut». 2018. № 15. URL : https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/139966/137025.

Duval Ya. Priamyi marketynh silskohospodarskoi produktsii cherez Internet: ohliad malykh fermerstv / Yann Duval. Direct Marketing of Agricultural Products via the Internet: a Survey of Small Farmers URL : http://www.ams.usda.gov/AMSv1.0/getfile?dDocName=STELDEV3101222.

Holliman G., Rowley J. Business to business digital content marketing: marketers perceptions of best practice. Journal of Research in Interactive Marketing. Vol. 8. Issue 4. 2017. 269-293 pp. URL: https://doi.org/10.1108/JRIM-02-2014-0013.

Chaffey D., Smith P. EmarketingExcellence. New York. 2013. 641 p. URL: http://charsoomarketing.com/wp

DeGevter S. How to overcome unique B2B digital marketing challenges. 2018. URL: https://marketingland.com/how-to-overcome-unique-b2b-digital-marketing-challenges-234156.

Digital Transformation and B2B E-Commerce Report 2017-18. URL: https://www.icorda.be/media/1378/sana-digital-transformation-b2b-e-commerce-report-nl.pdf.

Global B2B e-commerce gross merchandise volume (GMV) from 2013 to 2017 (in billion U.S. dollars). URL: https://www.statista.com/statistics/705606/global-b2b-e-commerce-gmv/.

Global Ecommerce: Statistics and International Growth Trends [Infographic]. URL: https://www.shopify.com/enterprise/global-ecommerce-statistics.

Miller M. B2S Digital Marketing: Using the Web to Market Directly to Businesses. Indianapols. 2012. URL: https://books.google.com.ua/books?hl=uk&lr=&id=DMDRm1cwgesC&oi=fnd&pg.

Think with Google. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/.

Travis S. 3 insights that will help you serve todays B2B buyer. URL: https://www.thinkwithgoogle.com/advertising-channels/b2b-buyers-online-and-offline/.

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

ШАРКО, В., ГАВЕНКО, М., & ГРОМОВА, О. (2023). ІНТЕРНЕТ РЕСУРСИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (4), 286–291. https://doi.org/10.31891/mdes/2023-10-39