ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В КРИЗОВИХ УМОВАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2023-9-5

Ключові слова:

міжнародна комунікаційна політика, інноваційний підхід, кризові умови, міжнародний ринок

Анотація

У статті здійснено аналіз сутності міжнародної комунікаційної політики підприємства. Виокремлено основні підходи науковців щодо трактування даного поняття. Визначено цілі комунікаційної політики підприємства з міжнародною діяльністю. Побудовано типову модель комунікаційного процеус підприємства з міжнародною діяльністю. Виділено чинники, що впливають на ефективність комунікаційної політики підприємства з міжнародною діяльністю. Узагальнено критерії оцінювання якісних показників ефективності комунікаційної політики міжнародної компанії, а також основні методи оцінювання ефективності комунікативної політики  підприємства. Запропоновано інноваційні принципи реалізації комунікаційної політики на міжнародному ринку.

Посилання

Shkarlet, S., Kholiavko, N., Dubyna, M. (2019). Information economy: management of educational, innovation, and research determinants. Marketing and Management of Innovations, 3, 126-141. https://doi.org/10.21272/mmi.2019.3-10.

Zabashtanska, T., Popelo, O., & Nikitenko, M. (2021). Marketynhovi zasady rozvytku systemy planuvannia innovatsii na pidpryiemstvakh v umovakh tsyfrovizatsii [Marketing principles of the development of the innovation planning system at enterprises in the conditions of digitalization]. Problems and prospects of economics and management, vol. (4(28)), pp. 153-162.

Ivanova N. (2022). Tsyfrovyi rozvytok rehioniv Ukrainy: trendy dovoiennoho periodu ta perspektyvy pisliavoiennoho vidnovlennia [Digital development of the regions of Ukraine: trends of the pre-war period and prospects for post-war recovery]. Problems and prospects of economics and management, vol. (4(32)), pp. 208-217.

Irtyshcheva I.O. (2020). Tsyfrova transformatsiia rehioniv Ukrainy: obiektyvna ne-obkhidnist, pryntsypy tsyfrovoho rozvytku ta osoblyvosti rehuliuvannia [Digital transformation of the regions of Ukraine: objective necessity, principles of digital development and peculiari-ties of regulation]. Regional economy, vol. (1), pp. 14 - 21.

Kosach, I.A., Zhavoronok, A.V., Dehtiarov, A.V. (2021). Finansovyi mekhanizm innovatsiino-investytsiinoho rozvytku pidpryiemnytstva: suchasni aspekty [Financial mechanism of innovation and investment development of entrepreneurship: modern aspects]. Problems of modern transformations. Series: economics and man-agement, vol. (1), pp. 3-9.

Kraus, N. M., Holoborodko, O. P., Kraus, K. M. (2018). Tsyfrova ekonomika: trendy ta perspektyvy avanhardnoho kharakteru rozvytku [Digital economy: trends and prospects of the avant-garde character of development]. Effective Economy. URL: http://www.economy.nayka.com. ua/pdf/1_2018/8.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

12.09.2023

Як цитувати

ХАЧАТРЯН, В., & СТРАТІЙЧУК, В. (2023). ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В КРИЗОВИХ УМОВАХ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (3), 38–44. https://doi.org/10.31891/mdes/2023-9-5