ОРГАНІЧНА ПРОДУКЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ МАРКЕТИНГОВО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • Інна ДЕЙНЕГА Рівненський державний гуманітарний університет https://orcid.org/0000-0001-5006-190X
  • Микола ЛУК’ЯНИК Інститут сільського господарства Західного Полісся УААН https://orcid.org/0000-0002-5657-1262
  • Вадим РУБЕЛЬ Рівненський державний гуманітарний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2023-10-29

Ключові слова:

органічна продукція, аграрний бізнес, органічне землеробство, інвестиції, маркетинг, збут

Анотація

У статті окреслено ринкову актуальність органічного землеробства та його продукції. Продемонстровано динаміку показників розвитку органічного виробництва в областях Західної України. Наведено результати наукових досліджень з питань органічного землеробства та інтерпретовано їх щодо контексту маркетингу. Встановлено, що ринкова ніша «органічне землеробство та її продукція» є дуже перспективною для аграрного бізнесу. Визначено, що такі елементи як «товар» і «комунікація» представлені досить широко і прозоро, є достатня кількість фахівців та економічної інформації для визначення ціни на продукцію. Найменш розкритим аспектом є «збут» продукції органічного землеробства.

Посилання

Ministerstvo ahrarnoyi polityky ta prodovolʹstva Ukrayiny: ofitsiynyy sayt. Available at: http://surl.li/jgavb (accessed November 25, 2023)

Marketing organic products. How companies are successfully marketing organic products. Available at: http://surl.li/rfrcq (accessed November 25, 2023)

Organic foods market size in 2024 : forecasting share and scope for 2024-2031. Available at: http://surl.li/rfrso (accessed November 25, 2023)

Current trends and challenges for the global organic agriculture. Available at: http://surl.li/rfsrb (accessed November 25, 2023)

Dobrovolʹsʹka, K., Kalyna, V., Kovalʹchuk, C. & Kravchyk, Y. (2017) Osoblyvosti marketynhu orhanichnoyi produktsiyi [Peculiarities of marketing of organic products]. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Ekonomichni nauky. № 6 (1). pp. 90-98. Available at: http://surl.li/qzodr (accessed November 25, 2023)

Zvit pro naukovo-doslidnu robotu za 2021-2023 roky z vykonannya zavdannya 36.00.00.32.P «Investytsiyne zabezpechennya rozvytku vyrobnytstva orhanichnoyi produktsiyi v Zakhidnomu Polissi» (2024) [Report on research work for 2021-2023 on the implementation of task 36.00.00.32.P «Investment support for the development of organic production in Western Polissia»]. Rivne: Instytut silʹsʹkoho hospodarstva Zakhidnoho Polissya (in Ukrainian).

Europe organic food and beverages market 2024-2032. Available at: http://surl.li/rftpr (accessed November 25, 2023)

Kompleksna prohrama rozvytku ahropromyslovoho kompleksu Rivnensʹkoyi oblasti na 2023-2025 roky [Comprehensive program for the development of the agro-industrial complex of the Rivne region for 2023-2025]. Available at: http://surl.li/qzoag (accessed November 25, 2023)

##submission.downloads##

Опубліковано

28.12.2023

Як цитувати

ДЕЙНЕГА, І., ЛУК’ЯНИК, М., & РУБЕЛЬ, В. (2023). ОРГАНІЧНА ПРОДУКЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ МАРКЕТИНГОВО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ . MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (4), 210–217. https://doi.org/10.31891/mdes/2023-10-29