МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА РИНОК

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2023-8-5

Ключові слова:

конкурентоспроможність, конкурентні позиції, управління підприємствами, стратегування, політика розвитку, маркетинговий інструментарій, просування і збут продукції

Анотація

У дослідженні розкрито актуальність проблеми формування і реалізації маркетингового інструментарію просування продукції підприємства на ринок. Метою дослідження визначено удосконалення методичних підходів до планування та реалізації маркетингових інструментів просування на ринок продукції підприємства. Зроблено висновок, що ефективне просування продукції на ринок базується на ретельному плануванні й стратегічному управлінні інструментами маркетингу, реалізація яких орієнтується на забезпечення високої конкурентоспроможності продукції підприємства. Визначено переваги формування й реалізації маркетингових інструментів просування продукції підприємства на ринок. Обґрунтовано мету стратегії та політики управління маркетинговим інструментарієм просування продукції на ринок. Визначено засоби контролю реалізації стратегії та політики управління маркетинговим інструментарієм просування продукції на ринок. Вказано на умови досягнення мети та цілей політики управління маркетинговими інструментами.

Посилання

Bilen'kyj, O. Yu. (2015). Analysis of the competitive strategies of TNCs in the context of globalization of economic activity. Economic analysis. Vol. 2. pp. 36-41.

Vasyltsiv, T. G., Yaroshko О. R. (2018). Financial security of the enterprise: place in the system of economic security and priorities of strengthening at the post-crisis stage of economic development. Scientific Bulletin of LTEU of Ukraine. Vol. 21.2. pp. 132-136.

Diachenko, T. A. (2015). Competitive strategies of industrial companies that provide repair services. Biznes Inform. Vol. 6. pp. 150-154.

Yankovyj, O.H. (2013). Competitiveness: assessment of the level and areas of improvement. Atlant. Odesa. Ukraine.

Lupak, R. L., Didych, А. М. (2017). Economic bases of ensuring the competitiveness of the enterprise in market relations. Scientific Bulletin of LTEU of Ukraine. Vol. 20.6. pp. 248-252.

Panasenko, D. (2008). Systematic approach to competitiveness indicators. Formation of market relations in Ukraine. Vol. 3. pp. 19-24.

Rodionov, P. Yu. (2015). Features of the development strategy of the enterprise in terms of the information economy. Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Vol. 1 (42). pp. 64-68.

Romanko, O. P. (2009). Determinants of competitiveness of machine!building enterprise. Actual problems of economy. Vol. 3. pp. 113-126.

Frolova, T. O. (2009). Corporate strategy global investment business. Effective economy. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1130&p=1

Tsyhanok, O. O. (2009). Analysis of the position of the company in the competition for the method of competitive advantage. Actual problems of economy. Vol. 9. pp. 155-162.

Cherep, A. V. (2012). Methodological approaches to assessing the competitiveness of enterprises. Innovative economy. Vol. 8 (34). pp. 77-79.

Chumak, L. F. and Harkava, L. V. (2013). Key aspects of the competitiveness of enterprises. Biznes Inform. Vol. 1. pp. 212-215.

Vasyltsiv, T. G., Lupak, R. L., Kunytska-Iliash, M. V. Strategic approaches to the effective use of intangible assets as a condition for strengthening the competitiveness of enterprise. Scientific Bulletin of Polissya. № 2 (14). pp. 8-15.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати

БІЛЕЦЬКА, І. ., & РОМАНЧУКЕВИЧ, М. (2023). МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ НА РИНОК. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (2), 34–41. https://doi.org/10.31891/mdes/2023-8-5