ФОРМУВАННЯ ІНСТИТУЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЦИФРОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2023-7-15Ключові слова:
бізнес-відносини, цифрові комунікації, Інтернет-зв’язки, інституційне забезпечення, управління підприємствамиАнотація
У дослідженні розкрито актуальність проблематики розвитку та підвищення ефективності використання суб’єктами бізнесу цифрових комунікацій. Метою статті є удосконалення теоретико-методичних та прикладних засад формування інституційного забезпечення управління цифровими комунікаціями підприємств. Показано, що інституційне забезпечення управління цифровими комунікаціями являє собою систему внутрішніх нормативно-методичних, нормативно-правових та нормативно-розпорядчих актів, а також неформальних правил і установок, які дозволяють якісно та з достатньо високою ефективністю керувати процесами комунікації суб’єкта бізнесу з його зовнішніми і внутрішніми контрагентами. Розроблено організаційно-інституційний механізм формування системи управління цифровими комунікаціями підприємства, що включає три блоки елементів: (1) внутрішнє нормативно-інституційне забезпечення, (2) зовнішнє інституційне середовище та (3) елементи інституційного середовища споживчого ринку. Напрацьовано комплекс заходів, які слід реалізувати в системі менеджменту бізнесу з метою вдосконалення процесу управління цифровими комунікаціями.
Посилання
Baran, R. Y. (2021)ю Development of Internet marketing of tourism enterprises in the digital transformation of the economy of Ukraine. Lviv: ATB NNVK.
Pleskach, V.L. (2004). E-business technology. Kyiv: KNEU.
Makarova, M.V. (2004). Trends in the digital economy. Poltava: RVV PUSKU.
Vasyltsiv T. H., Voloshyn V. I., Vasyltsiv V. H. (2018). Assessing the Status and the Structural Characteristics of the Economic Security of Information Technology Sector. Business-inform, vol. 3, pp. 329-335.
Vasyltsiv T. H., Lupak R.L., Kunytska-Iliash M.V. (2018). Theoretical and methodological principles o f business planning of implementation of the strategy of competitiveness of enterprises in the domestic market of Ukraine. Scientific Bulletin of Polissya, vol. 2(14), pp. 8-14.
Khartman, A. (2001) Strategies of success in the Internet economy. Kyiv: Lori.
Liashenko H., Motkaliuk R. (2013). Internet marketing and its tools. Scientific Bulletin of the National University of the State Tax Service of Ukraine, vol. 3, no. 62, pp. 59-65.
Vavrysh O. (2011). Problems of formation and prospects of Internet marketing development in the Ukrain ian economy. Innovative economy, vol. 5, pp. 235-237.
Illiashenko S. M. (2011). Modern lines of application of Internet technologies in marketing. Marketing and management of innovations, vol. 4, no. 1, pp. 64-74.
Kinash A.I. (2013). Internet marketing as the development strategy of modern machine-building enterprises. Sustainable development of economy, vol. 3, pp. 331-334.
Lupak R.L. (2013). Economic substantiation of strategic management of company competitiveness. Business Inform. no. 4. pp. 320-325.