СТАЛІСТЬ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2023-7-5

Ключові слова:

сталий розвиток, стратегічні пріоритети, корпоративна соціальна відповідальність, показники ESG, зацікавлені сторони, стратегічні ризики, конкурентоспроможність, штучний інтелект, цифровізация

Анотація

Формування стійких передумов стратегічного розвитку підприємства в умовах підвищених ризиків є актуальним управлінським завданням. Для її вирішення ми пропонуємо розглянути набір інструментів та необхідних ресурсів, та ввести зміни до системи управління. Корпоративна соціальна відповідальність показує взаємодію бізнесу, суспільства, держави у контексті глобальних умов сучасного розвитку. Крім того, реалізація стратегії КСВ має вирішальне значення для забезпечення успіху будь-якої програми корпоративної соціальної відповідальності. Успішний план КСВ — це конкурентна перевага, довіра інвесторів та клієнтів, яка має підтримуватися прозорими, лаконічними та позитивними у тривалій динаміці звітами, статистичними даними, антикризовим управлінням та глобальним галузевим планом, що приносить користь усім існуючим структурам та майбутнім поколінням. Розвинення сфери наукових інтересів в цьому напрямку мають актуальність та стратегічне значення для подальшого поширення парадигми сталого розвитку. Підприємство має навчитися долати ризики та керувати ними: облік сталого розвитку в оцінках бізнес-ризиків та аналіз можливостей, вивчення портфеля компаній, управління ланцюжками поставок, оцінка стратегій та бізнес-моделей з метою виявлення загроз та можливостей, співпраця з консультаційними компаніями є складовими стратегічного управління сучасної компанії. Вибір стратегічних цілей сталого розвитку та основні напрямки досягнення були висвітлені авторами, і обґрунтована їх доцільність у публікації. Важливою конкурентною перевагою є розробка та впровадження штучного інтелекту та хмарних бізнес-стратегій і дій, які відповідають потребам підприємства та зацікавлених сторін сьогодні, одночасно захищаючи, зберігаючи та покращуючи людські та природні ресурси, які знадобляться майбутнім поколінням.

Посилання

Kleine, A., & Von Hauff, M. (2009). Sustainability-driven implementation of corporate social responsibility: Application of the integrative sustainability triangle. Journal of Business Ethics, 85(3), 517. https://doi.org/10.1007/s10551-009-0212-z

Montiel, I. (2008). Corporate social responsibility and corporate sustainability: Separate pasts, common futures. Organization & Environment, 21(3), 245-269. https://doi.org/10.1177/1086026608321329

Barnett, ML, Henriques, I., & Husted, BW (2020). Beyond good intentions: Designing CSR initiatives for greater social impact. Journal of Management, 46(6), 937–964. https://doi.org/10.1177/0149206319900539

Gon, A., & Mititelu, C. (2016). CSR practices in leading Indian banks. In D. Crowther & LM Lauesen (Eds.), Accountability and social responsibility: International perspectives (Developments in corporate governance and responsibility, Vol. 9, pp. 127–153). https://doi.org/10.1108/S2043-052320160000009006

Sanders, NR and Wood, JD (2015) Foundations of sustainable business: Theory, function, and strategy. John Wiley & Sons.

Pires, CM, Moura-Leite, RC, Pereira, MWG, & Tang-Serquen, I. (2020). Corporate social responsibility from the consumer perspective: a cross-cultural study. Brazilian Journal of Marketing, 19(2), 334-360. https://doi.org/10.5585/remark.v19i2.17773.

Porter M. (1980) Competitive strategy: techniques for analyzing industries and competitors. Free Press, New York

The Big Four accounting firms need sustainability experts — and are investing big in training in order to get them /Catherine Boudreau Jun 13, 2022 URL:https://www.businessinsider.com/accounting-and-financial-firms-are-hiring -sustainability-experts-2022-6

Zamlynskyi V. et al 2023 IOP Conf. Ser.: Earth Environ. Sci. 1126 012002 DOI 10.1088/1755-1315/1126/1/012002

Modern trends in digital transformation of marketing & management/ collective monograph /Edited by Olena Chukurna and Viktor Zamlynskyi. Košice: University of Safety Management in Košice, 2023. – 605 p. URL:https://www.researchgate.net/publication/368450165_Modern_trends_in_digital_transformation_of_marketing_management_collective_monograph_Edited_by_Olena_Chukurna_and_Viktor_Zamlynskyi_Kosice_Vysoka_skola_bezpecnostneho_manazerstva_v_Kosiciach_2023_-_60/citations

##submission.downloads##

Опубліковано

30.03.2023

Як цитувати

СТАНІСЛАВИК O., & ЗАМЛИНСЬКИЙ V. (2023). СТАЛІСТЬ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (1), 37–44. https://doi.org/10.31891/mdes/2023-7-5