ЯКІСТЬ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК РУШІЙНА СИЛА ІННОВАЦІЙНОГО РЕСУРСУ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2022-5-28Ключові слова:
вища освіта, інноваційний ресурс, цифрова економіка, людський капітал, знання, розвитокАнотація
У статті проаналізовано взаємозв’язок якості освіти, інноваційного ресурсу та темпів розвитку цифрової економіки. Визначено, що основною складовою системи інноваційного ресурсу національної економіки є людський капітал. Рівень освіти якого безпосередньо впливає на темпи формування інноваційного ресурсу. У цифровій економіці створення та використання знань стає провідною силою розвитку. Вища освіта була орієнтована на досягнення у сфері формування знань і має значний вплив на темпи розвитку цифрової економіки. Визначено, що система вищої освіти в цифрових економіках є водночас джерелом інноваційних знань, людського капіталу, основою для розвитку та просування інновацій. Проаналізовано структуру інноваційного ресурсу національної економіки та визначено основні складові.a
Посилання
Pro innovatsiinu diialnist [Elektronnyi resurs]: Zakon Ukrainy vid 04.07.2002 r. № 2953-III, zi zminamy ta dopovnenniamy, redaktsiia vid 11.08.2013 r., pidstava 406-18 / Verkhovna Rada Ukrainy // Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy. – 2002. – № 17. – St. 121. – Rezhym dostupu: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2953-14.
Toffler Y. Shok budushcheho / Ye. Toffler. – 2008. – 560 s.
Crawford R. In the Era of Human Capital. The Emergence of Talent, Intelligence, and Knowledge as the Worldwide Economic Force and What It Means to Managers and Investors / R.Crawford. – L. – N. Y., 1991. – P. 11.
Digital Economy Report 2021 United Nations Conference on Trade and Development. [Electronic resource]. Mode of access: https://unctad.org/system/files/official-document/der2021_overview_en_0.pdf
Druker P.F. The Age of Discontimity: Luidelines to Our Changing Society / P.F. Druker. – New Brunswick (US) – L., 1994. – P. 264.
Edvinsson L. Intellectual Capital Realizing Your Company’s. True Value by Finding Its Hidden Roots / L. Edvinsson, M.S. Malone. – N.Y. 1997. – 110P.
Efficiency and equity in European education and training systems. — Communication from the Commission to the Council and to the European Parliament COM(2020)481.
Machlup F. Knowledge: Its Creation, Distribution, and Economic Significance / F. Machlup .Vol. III. – Princeton (NJ), 1984. – P. 163.
Nicholson W. Microeconomic Theory: Basic Principles and Exetensions / W. Nicholson. Fort Worth, 1995. – P. 286.
The World Bank Group, All Rights Reserved. [Electronic resource]. Mode of access: https://databank.worldbank.org/source/education-statistics-%5e-all-indicators