ТЕНДЕНЦІЇ ТА ЧИННИКИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ БІЗНЕСУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
DOI:
https://doi.org/10.31891/mdes/2023-8-23Ключові слова:
конкурентоспроможність, бізнес, управління, чинники впливу, конкуренція, глобалізаціяАнотація
У статті проаналізовано сучасні тенденції та тренди в управлінні конкурентоспроможністю бізнесу. Виявлено і деталізовано такі тенденції в управлінні конкурентоспроможністю бізнесу, як цифрові технології та використання штучного інтелекту; впровадження принципів соціальної відповідальності та сталого розвитку; використання соціальних мереж та взаємодії; аналіз конкурентного ландшафту; персоналізація продуктів та послуг. Означені тенденції було деталізовано відповідно до сфер їх практичної реалізації. Також було обґрунтовано, що суттєвий вплив на конкурентоспроможність бізнесу в сучасних умовах мають такі важкопрогнозовані чинники зовнішнього середовища, як військові дії на території України, зміна логістики постачання товарів і послуг в багатьох країнах та загальне зростання світових цін.
Посилання
Management of competitiveness of industrial enterprises under conditions of uncertainty: monograph: Ivanchenko IS Publishing House, 2022. - 252 с.
Dwyer L., Kim Ch., 2003, Destination competitiveness: determinants and indicators, „Current Issues in Tourism”. Vol. 6, No. 5. URL: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/13683500308667962 (дата звернення: 04.03.2023)
Sliwinsky R., Puslecki L. Competition, Strategy, and Innovation: The Impact of Trends in Business and the Consumer World. Routledge Advances in Management and Business Studies. URL: https://www.researchgate.net/publication/355673159_Competition_Strategy_and_Innovation_The_Impact_of_Trends_in_Business_and_the_Consumer_World (дата звернення: 04.03.2023)
Iammarino, S. and McCann, Philip and Ortega-Argilés, Raquel. International business, cities and competitiveness: recent trends and future challenges. Competitiveness Review. URL; https://www.researchgate.net/publication/324417514_International_business_cities_and_competitiveness_recent_trends_and_future_challenges (дата звернення: 04.08.2023).
Competitiveness of Ukrainian enterprises in wartime. Economics and organisation of management. - No. 3 (47). - 2022. - P. 94-103.
Marketing strategy in the formation of enterprise competitiveness. Effective economy. 2022. №4. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/4_2022/75.pdf (accessed 04.03.2023).
Transformation of the logistics market during the war. URL: https://trademaster.ua/articles/313642 (accessed 04.03.2023).