АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ, ЛОГІСТИКИ ТА РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • Андрій ГОНЧАРУК Хмельницький національний університет https://orcid.org/0000-0003-4690-9781
  • Микола ПІДКАМІНСЬКИЙ Хмельницький національний університет
  • Олександр ШЛЯХОВИЙ Хмельницький національний університет
  • Олена ГОНЧАРУК Хмельницький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.31891/mdes/2023-8-3

Ключові слова:

управління підприємствами, інноваційна діяльність, інноваційна продукція, виробнича програма, ресурсне забезпечення, маркетинг, логістика

Анотація

У дослідженні актуалізовано проблематику ефективного управління виробництвом інноваційної продукції з позиції її маркетингу, формування системи логістики, а також ресурсного забезпечення процесів підготовки, виробництва і збуту. Метою дослідження є удосконалення методико-прикладних засад маркетингу, логістики та ресурсного забезпечення виробництва інноваційної продукції. Визначено взаємозв’язки та взаємозалежності в тріаді функціональних підсистем підприємства, а саме – (1) маркетингу, (2) логістики, (3) ресурсного забезпечення та зроблено висновок, що все залежить саме від маркетингу. Ідентифіковано та охарактеризовано принципи політики маркетингу, логістики та формування ресурсного забезпечення інноваційно активних промислових підприємств. Розроблено схему процесу управління маркетингом і логістикою на промислових підприємствах. Розроблено алгоритм заходів з дослідження попиту на інноваційну продукцію промислових підприємств. Визначено цілі, яких слід досягти інноваційно активним промисловим підприємствам під час формування їх ефективної збутової політики. Визначено та обґрунтовано характеристики асортиментних планів логістики інноваційно активних промислових підприємств.

Посилання

Bozhanova, V. Yu. (2017). Logistic activities of the enterprise: innovations and Internet&marketing. Dnipro: DVNZ PDABA, 280 p.

Kalchenko, A. G. (2004). Logistics. K.: KNEU. 284 p.

Kryvoruchko, O. M. (2018). Modern understanding of the concept of quality of logistics activity. Economy of the transport complex. Iss. 31. рр. 150-163.

Kutsyk, V. І., Lupak, R. L. (2017). Modeling of competitive positions of enterprises of the real sector of the economy in the domestic market. Business Inform. no 12 (479). pp. 244-249.

Lupak, R. L., Didych, А. М. (2017). Economic bases of ensuring the competitiveness of the enterprise in market relations. Scientific Bulletin of LTEU of Ukraine. Vol. 20.6. pp. 248-252.

Lukyanova, V. V. (2005). Evaluation of the effectiveness of the enterprise and entrepreneurship. Bulletin DonNUET. Vol. 4 (28), pp. 35-39.

Moroz, O. V. Karachyna, N. P., Shuyan, A. A. (2011). The concept of economic security of a modern enterprise. Vinnitsa, Ukraine.

Pastukhova, V. V. (2002). Strategic management of the enterprise: philosophy, policy, efficiency. Kyiv, Ukraine.

Sobkevych, O. V. (2015). Strengthening the economic security of the state on the basis of rebuilding the innovation potential of the industrial complex of eastern Ukraine. Regional economy. Vol. 2. pp. 144-152.

Strategic priorities and mechanisms of innovative development of rural areas of the Western region of Ukraine (2014). V. V. Borshchevskii, T. G. Vasyltsiv. Lviv: Avers, 176 p.

Lupak, R., Kunytska-Iliash, M., Berezivskyi, Y., Nakonechna, N., Ivanova, L., Vasyltsiv, T. (2021). Information and analytical support system of enterprise competitiveness management. Accounting. no. 7 (7). pp. 1785-1798.

##submission.downloads##

Опубліковано

29.06.2023

Як цитувати

ГОНЧАРУК, А., ПІДКАМІНСЬКИЙ, М. . . ., ШЛЯХОВИЙ, О., & ГОНЧАРУК, О. (2023). АСПЕКТИ МАРКЕТИНГУ, ЛОГІСТИКИ ТА РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ. MODELING THE DEVELOPMENT OF THE ECONOMIC SYSTEMS, (2), 19–27. https://doi.org/10.31891/mdes/2023-8-3